Subject: [SUSPECTED SPAM] Teavitus MinuKatastri e-keskkonnast
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jan 2025 08:42:16 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Eelteavitus mõõdistustööde läbiviimisest (maatoiming nr 202411219644).

Teavitame, et maamõõtja (JANNO VALDNA) teostab Teiega seotud maaüksuse 
piiril mõõdistustöid ajavahemikus 27.01.2025 kuni 03.01.2026 ning vajadusel 
võtab ühendust lisainfo saamiseks.

Täpsustav teave maamõõtjalt: "Haudejaama tee 15 // Lepmetsa 67401:009:0110 
katastriüksuse jagamine"

Pärast mõõdistustöid edastab maamõõtja Teile eraldi kutse maastikul piiride 
kättenäitamisel (ja/või piiri asukoha kindlakstegemisel) osalemiseks.

Kutse edastatakse:

1) Füüsilisest isikust maaomanikule rahvastikuregistrisse 
(www.rahvastikuregister.ee) kantud kontaktaadressile.

2) Juriidilisest isikust maaomanikule [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  kontaktaadressile.

Maamõõtja kontaktandmed on leitavad siit: https://minu.kataster.ee/licenses.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. MinuKatastri 
e-keskkonnaga seotud küsimustes aitab Teid meie klienditugi e-posti 
aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>  või telefonil 665 0600.

Meeldivat koostööd soovides
Kataster